MaryinOeganda.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Mary

Reacties

Reacties

katja

Hey Mary, professionele site zeg!, en spannend dat je over 2 wkn al gaat, ben erg benieuwd naar je berichten. Of ik regelmatig zal reageren durf ik niet te beloven omdat ik volgende week voor 3 wkn naar India/Nepal ga maar ik ga mijn best doen.
Ik wens je heel veel plezier en een onvergetelijke ervaring, groetejs,
Katja

hilde

Hoi Mary
Natuurlijk gaan we je volgen en ik heb veel respect voor je moed en lef om iets moois te gaan doen in Oeganda.
Ga ook genieten dan doen wij dat ook vanaf thuis via jouw blog
Xxx van ons allemaal

Christine

Hoi,

Leuk dat wij op deze manier van je mooie avontuur kunnen mee genieten.
Heel veel plezier en hou ons op de hoogte. Wij zijn erg trots op je.

Lieve groet Arie en Christine

Anja en Ronaldtak

Hallo Mary,
we reizen graag met je mee.
Hopelijk heb je een onvergetelijke tijd in Oeganda.
Veel plezier en vele mooie herinneringen
Groet Ronald en Anja

Gert en Pauline

Hallo Mary,

Bijna is het zo ver en vertrek je naar Oeganda
We zijn heel benieuwd naar je reis verhalen, en je ervaringen daar
Heel veel groetjes en een goede reis toegewenst.

Marjanne

Lieve Mary, Een goede reis gewenst en geniet van Afrika!

Ank

Hoi Mary.

Geweldig wat je gaat doen. Een lang gekoesterde wens van je die eindelijk in vervulling gaat.
Mooi wat je gaat doen! Ik denk dat je als mens een waardevolle bijdrage kan leveren aan de kinderen en andere mensen daar. Geniet ook vooral van alles wat je meemaakt. En fijn dat wij kunnen meegenieten op deze manier.

Liefs Ank.

Matty

Ik wens je een hele goede reis toe!
Leuk dat ik mee mag kijkenonderweg.

marja

hey mary,
zit op mijn gemak je reissite te bekijken.
leuk om zo te zien en mee te beleven wat je allemaal mee gaat maken.
ben heel nieuwsgierig en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. de tijd zal wel om vliegen en hoop ook voor jou dat het lukt om je ervaringen te plaatsen.
we reizen, in ieder geval ik, met je mee.

liefs van ons, marja.

jos

Hai Mary,

spannend hoor en knap van je dat je dit enorme avontuur aangaat,geniet ervan en weet zeker dat je een positieve bijdrage kan leveren.Zijn benieuwd naar je ervaringen en maak veel foto"s.

Lfs. Jos en Frank

Yvonne

Hoi Mary,
Heel goede reis en veel plezier!
liefs, Yvonne

Anita

Wat een super ervaring!! Leuk om zo mee te mogen reizen.
Geniet!

liefs Anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood