MaryinOeganda.reismee.nl

Dag voor vertrek

Hallo Allemaal,

Hier een laatste berichtje vanuit Nederland. Alles is gepakt. 2 Koffers waarvan 1 met schoentjes. Ik ben echt verrast hoeveel mensen hun best hebben gedaan om schoentjes te verzamelen. Heel hartelijk dank daarvoor.Dus ik kan gaan delen. In eerste instantie deel ik ze uit bij de crisisopvang waar ik ga werken, de rest gaat mee op rondreis. Dan schijnen we in een heel arm dorpje te komen waar de rest uitgedeeld kan worden. Dus alles krijgt een bestemming. Morgen vertrek ik na de lunch naar Hilde en Martin,.Zij zullen me samen met Lisette naar Brussel brengen. Van Annemiek neem ik in Etten-Leur alvast afscheid. Het vliegtuig vertrekt om 20.00 uur, maar zoals gebruikelijk moet je veel eerder op het vliegveld zijn. Op zich een gunstige vlucht, want ik kan de hele nacht (proberen) te slapen. Zondagochtend om 6.40 arriveren we dan in Addis Ababa( Ethiopie) voor een tussenstop. Daar kan ik me dan 4 uur vermaken of anders gezegd mijn tijd uit zitten. Daarna volgt het laatste stukje naar Entebbe, het vliegveld vlakbij de hoofdstad Kampala. Zondagmiddag om 13.00 is de aankomsttijd gepland. Dan het laatste uurtje met de taxi naar het guesthouse. Jullie begrijpen het waarschijnlijk al, ik ben gewoon een dag onderweg. Maar met de e-reader, de muziek op mijn telefoon en de tijdschriften die ik mee heb gekregen moet ik dat aankunnen. Het volgende bericht, met de eerste indrukken, hoop ik vanaf het guesthouse in Kampala te sturen. Dus wordt vervolgd.........

Groetjes,

Mary

Reacties

Reacties

Herman

Fijne reis en geniet ervan!
Mooi dat je dit gaat doen.
Xx

Alberdien Schellekens

Mary
ik wens je heel veel geluk toe in Oeganda en ik weet zeker dat ze daar een hele steun hebben aan jouw.
We gaan je verslag volgen veel lifs van ons.
Goede reis.

Alberdien Schellekens

Natuurlijk bedoelde ik veel liefs ,anders krijg je meteen een reactie dat ik schrijffouten maak.

Hanneke Brandhorst

Mary, een hele goede reis en een onvergetelijke tijd daar gewenst. Ik ben benieuwd naar je volgende blog.

Erika hilhorst

Hoi Mary !
Ik wens je een goede reis.... Mooi dat je dit gaat doen, ik blijf je zeker volgen!
Groetjes Erika

Esther

Heel veel plezier Mary!!!
Goed dat je er alvast rekening mee houd dat je een hele dag onderweg bent....Afrikanen zijn niet echt van de tijd,doen alles graag relaxed aan dus dat zal je nog wel vaker gaan gebeuren. Maar geniet (ook) daarvan!!
En nog bedankt voor je leuke tijdschrift,heel leuk!
groetjes van je collega Esther

Pauline keijzer

Eindelijk is dan zover Mary.
Een hele goede reis toegewenst.
En mooi dat je een koffer schoentjes mee kan nemen.

Groetjes van de Keijzertjes

Annie Koch

Lieve Mary,

Een voorspoedige reis gewenst en geniet van alle dingen die je tegen komt. Wat leuk dat de koffer vol zat, met al die schattige schoentjes. Ze komen daar zeker op een goeie plek. Groetjes Mike en Annie

Gerrie Thorborg

Hoi Mary, Ik ben benieuwd hoe je reis is verlopen en of je inmiddels op de plaats van bestemming bent aangekomen!
Die eerste indrukken zullen vast overweldigend zijn!
Ik kijk uit naar al je belevenissen en ervaringen en kan niet wachten op je volgende blog!
Een hele fijne tijd en veel lieve groetjes! Gerrie

Anneke de Jong

Hallo Mary
Leuk om je te kunnen volgen op deze bijzondere reis.
Een hele mooie tijd gewenst met veel ontmoetingen en ervaringen!
Anneke

Jacintha Santen

En dan zitten wij maandagochtend weer in het gewone patroon terwijl jij in een hele nieuwe wereld aankomt; heel veel genietplezier toegewenst en ik wacht je eerste ervaringen met interesse af. Groet Jacintha

Ronald de Gooijer

Hoi Mary,

Echt top dat je dit doet. Ben echt benieuwd naar je verhalen die nog komen gaan.

Wens je een goede reis toe.

Groetjes, Ronald

Corrine de Baat-vd Pligt

Wat zal jij een indrukwekkende tijd hebben daar.
Hadden wij 18 jaar geleden ook.
Groeten en leuk je verhalen te lezen.
Corrine

Marja van Schoneveld

Ooooohhhhh ik krijg weer helemaal de positieve kriebels als ik dit zo lees! Door mijn eigen vakantie kan ik je nu pas gaan volgen, maar dat ga ik dan ook zeker doen. Ik wens je vanaf hier een hele mooie, waardevolle reis!!!!

Britt van den Hurk

Hee Mary!
Heel veel succes in Oeganda!
Ik hoop je te kunnen blijven volgen, maar zoals je weet ben ik over 2,5 week ook weg!
Succes en veel plezier!
X Britt

Mama Driesen

Hallo Mary, via Lisette hoorde ik dat je inmiddels op de plaats van bestemming bent. Al een beetje bijgekomen van de reis? Hoe warm is het bij jou? Hier in Nederland mogen we niet mopperen, want deze week is het wel 21-25 graden. Slaap je lekker? Ik hoor (lees) je verhaal wel weer. Veel plezier. Geniet ervan! Kus mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood